2008年5月15日星期四

道歉, 啟示!

呢次真系英名盡喪...唉..都系怪自己口無遮攔,哈,終于闖出大頭佛o黎啦!雖然我平時面皮的確有幾分厚,不過呢次似乎自己好錯囉.

我只不過想分享一篇的確幾有趣的文章,只不過自己太過"懶醒",竟然有意無意地emphasize左果part帶有味道(不是甜酸苦辣,你估下)o既笑話.而且對方仲系女仔o添!

點知佢竟然唔知我所謂笑話o既重點,所以我就建議佢問下身邊o既人囉. 點知佢問問下,竟然幾乎佢全dept o既同事都知道我所謂o既笑話. 哈哈,呢次大鍋!

結果就俾人鬧左兩次"變態!"... 啊...好像揾窿狷 :/ ..

不過好彩當事人亦冇太大反應,亦都系玩得之人.所以都冇俾 d 難堪的說話我聽.. ;)

但系呢件事竟然俾佢身邊o既新女同事知道左..alamak.. ~千萬別誤會我系變態佬啊...

而家唸返起,自己的確唔應該開這種玩笑囉. 雖然出邊班同事個個都只我份人好鍾意講同我同姓 d 笑話, 不過自己應該檢點 d,因為分分鐘會引起誤會.

所以以後哩,我會比較謹慎 d 講笑, 儘量經過大腦過濾晒 d 顏色先講出來.

下次見到horlicks, 我就會想起呢次教訓~

知錯啦,對唔住啊~ ^^

3 条评论:

Lÿo 说...

哇!“黄”blog新面貌,唔错唔错,几有新鲜感。

究竟係咩嘢笑话来嘅咧?讲出来俾我笑下啦 =P

三碌木 说...

haha..
actually is just a funny article. 2molo let u see la
^^

xiaami 说...

haha !! that victim ... i know who...... :P

Ah sam ar, don't worry la, your new colleague won't mind la~ haha...